Specialist piese de schimb si accesorii

Loc de munca publicat de compania: ABC Human Capital

Domeniu: Auto, Utilaj si Mecanica

Data publicarii: 21.11.2016

Responsabilitati

Asigura gestionarea politicii comerciale si activitatile de marketing si monitorizare a aprovizionarii pentru produsele din portofoliu atat din punct de vedere al stocului cat si al vanzarii
Are ca obiectiv principal realizarea cifrei de afaceri si a profitului din vanzari pe gama de produse alocata
Indruma activitatea colegilor din departamentele vanzari si marketing pentru realizarea obiectivelor asumate

Bugetare
– Concepe (impreuna cu Managerul de Vanzari si Marketing), implementeaza si gestioneaza programul national de promovare al gamei de produse desemnate.

Marketing
Propune strategia de marketing pe termen scurt, mediu si lung pentru gama de produse alocata

Vanzari
Propune spre aprobarea conducerii companiei si implementeaza actiunile necesare pentru realizarea forecast-ului anual de vanzari

Raportare
Transmite informatii relevante catre superiori si colegi referitoare la categoria de produse gestionate

Aprovizionare/Logistica
Este implicat in derularea unei bune colaborari cu furnizorii externi, solicitand de la acestia ori de cate ori este nevoie informatii referitoare la disponibilitatea produselor, caracteristicile lor tehnice, date de lansare, etc.

Cerinte

Studii superioare
Cunostiinte:
– Operare PC nivel avansat: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook),
– Internet (motoare de cautare)
– Limba engleza nivel avansat
• Experienta: – minim 2 ani pe o pozitie similara
• Carnet de conducere: – Categoria B
• Disponibilitate pentru deplasari: minim 50% din timpul de lucru
• Cunostiinte avansate de marketing, vanzari si aprovizionare
• Abilitati reale de planificare si organizare
• Cunoasterea pietei de profil este un avantaj
• Personalitate energica
• Competente:
– Economica: calculatie preturi
– Comerciala: analiza contract, clauze comerciale
– Marketing: prospectare piata (concurenta, distribuitori, consumatori), mix de marketing
– Comunicare: corespondenta de afaceri (furnizori, clienti, consumatori, etc)
– Aprovizionare: monitorizarea stocurilor, urmarirea livrarilor
A. Abilitati:
– Comunicare, interrelationare
– Rezolvare de probleme, initiativa
– Gandire proactiva
– Orientare catre client
– Cooperare/munca in echipa
– Adaptabilitate
– Capacitate de analiza si sinteza
– Gandire tehnica, capacitate de memorare rapida
– Managementul timpul, rezistenta la stres

CV-urile pot fi trimise la urmatoarea adresa: elena.gorea@abchumancapital.ro

Localitate
Romania, Bucuresti, Bucuresti

Folosim cookie-uri pentru a oferi o experienta mai buna de navigare pe site-ul nostru, pentru a analiza traficul de pe site, pentru a personaliza continutul si pentru a servi anunturi directionate. Prin apasarea butonul de confirmare sau prin continuarea navigarii pe site-ul nostru, sunteti de acord ca site-ul nostru sa stocheze cookie-uri in browser-ul dumneavoastra.