Specialistul in recrutare (SR) este responsail de toate activitatile ce privesc atragerea, selectarea si angajarea persoanelor ce indeplinesc criteriile de angajare, primite de catre managementul High-Tech Systems & Software. SR este focusat pe obiective individuale si opeartionale pe departamente si trebuie sa comunice cu managementul High-Tech Systems & Software zi de zi pentru a cladi si mentine abilitatile necesare pentru buna functionare a companiei. Specialistul in recrutare trebuie sa fie un profesionist independent, capabil sa exploateze orice oportunitate si sa demonstreze abilitatile sale de analiza si cunostinte de business. Alte responsabilitati includ follow-up pe satisfactia jobului a fiecarui candidat proaspat angajat, participa la targuri de cariere, tine interviurile de plecare din companie etc. SR va fi evaluat pe baza rezultatelor individuale/echipei si bazate pe impactul rezultatelor pe activitati functionale din High-Tech Systems & Software.
Responsabilitati
Identifica cele mai productive surse de selectie si candidati potriviti pentru domeniul IT, in concordanta cu profilul cerut (agreat cu managerul ce angajeaza)
Cerceteaza si recomanda noi surse pentru recrutare activa si pasiva
Foloseste diversde instrumente online si baze de date in procesul de cautare si selectare a candidatilor
Scrie si publica anunturi de recrutare pe site-uri externe si canale de social media
Lucreaza impreuna cu managerul angajator si HR pentru a defini profilul ideal de recrutare si pentru validarea candidatilor gasiti
Tine corespondenta necesara cu toti candidatii (notificari, scrisori de respingere etc.)
Conduce intregul proces de recrutare (de la interviuri la telefon sau pe skype, pana la pasul final)
Mentine baza de date a candidatilor actualizata
Elaboreaza diverse rapoarte si rezumate referitoare la toate proiectele, dupa cum se cere
Mentine comunicarea cu agentiile de recrutare
Participa la targuri de cariere si alte activitati/evenimente de recrutare
Avantaj
Experienta in procesul de recrutare complet in domeniul IT&C (cel putin 2 ani, experienta si mai mare este un avantaj)
Tehnici de interviu
Abilitati de negociere
Atitudine focusata pe client cu foarte bune abilitati de comunicare, ambele in scris si verbal\
Comportament empatic
Abilitati de management al timpului
Initiator, abilitatea de a invata foarte repede si de a lucra independent
Abilitati de organizare excelente si lucrul independent
Cerinte
Studii universitare in Psihologie, Sociologie, Business Administration sau alte studii superioare din domeniul HR
Cunostinte excelente a limbii engleza (Upper Intermediate)
Cunostinte de MS Office.