Secretara

Loc de munca publicat de compania: Aneva HR

Domeniu: Servicii

Data publicarii: 09.01.2017

Candidatul ideal:

- Cunostinte medii de PC si MS Office
- Experienta profesionala intr-o activitate similara poate constitui un avantaj
- Stapanirea la nivel mediu a limbii engleze, o alta limba de circulatie internationala constituie avantaj
- Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate
- Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului

Descrierea jobului:
-Activităţi administrative: fax, email şi operare pe calculator
-Preluarea apelurilor telefonice
-Consilierea telefonică a clienţilor
-Construirea şi promovarea prin diferite canale de publicitate a ofertelor companiei
-Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor în legătură cu ofertele companiei

Localitate
Romania, Cluj, Cluj-Napoca
Salariu
1200 RON

Folosim cookie-uri pentru a oferi o experienta mai buna de navigare pe site-ul nostru, pentru a analiza traficul de pe site, pentru a personaliza continutul si pentru a servi anunturi directionate. Prin apasarea butonul de confirmare sau prin continuarea navigarii pe site-ul nostru, sunteti de acord ca site-ul nostru sa stocheze cookie-uri in browser-ul dumneavoastra.