Candidatul ideal
Studii superioare finalizate
Cunoştinţe solide de operare pachetul Microsoft Office
Cunoştinţe de limba engleza nivel avansat
Abilităţi foarte bune de comunicare
Experienta anterioara in activitati de secretariat - minim 6 luni
Descrierea jobului
Desfasoara activitati de secretariat si administrative: receptie si redirectionare apeluri telefonice, evidenta si distribuire corespondenta, rezervari pentru deplasarile colegilor etc
Realizeaza interfata intre Directorul General si ceilalti angajati ai Companiei
Asigura suportul pentru intreaga echipa Aectra
Stabileste si organizeaza intalniri, sedinte pentru top managementul companiei, tine evidenta rezervarilor salilor de conferinte
Urmareste si respecta bugetul cheltuielilor administrative: curierat, aprovizionare papetarie, consumabile
Intocmeste rapoarte specifice la solicitarea Managementului
Descrierea companiei
Cu o experienta de peste douazeci si cinci de ani in domeniu, Aectra Agrochemicals, leaderul pietei de nutritie si stimulare a cresterii a plantelor din Romania, continua sa investesteasca in cea mai performanta si profesionista echipa din Agribusiness.
Suntem determinati sa continuam sa creem si sa dezvoltam segmentele de piata vizate, prin portofoliul unic si inovator in domeniu (e.g. ATONIK, TERRA SORB, BlackJak, etc), prin expertiza tehnologica acumulata in ultimele decenii impreuna cu partenerii nostri si, mai ales, prin intermediul valorii si cunostiintelor echipei noastre de profesionisti
Suntem o Companie care prin Inovatie, Profesionalism, Implicare si Performanta, aduce un aport semnificativ in segmentul cu cea mai impresionanta dinamica si dezvoltare tehnologica din Agribusiness.