Candidatul ideal
- studii superioare sau colegiale - Colegiul de Secretariat Birotica
- abilitati de comunicare; planificare si organizare
- cunostinte operare PC
- limba engleza: scris, vorbit
Descrierea jobului
- activitati de lucru cu publicul
- activitati de asistenta vanzari
Descrierea companiei
Neocasa activeaza cu succes pe piata imobiliara din Romania inca din 1998. De-a lungul acestor ani, compania noastra si-a demonstrat profesionalismul in managementul unora dintre cele mai notabile tranzactii imobiliare.
Experienta noastra se bazeaza pe combinatia unica dintre profesionalism, exigenta, flexibilitate, imbunatatirea permanenta a serviciilor prestate si versatilitate. Valorile noastre sunt cele care ne sustin in stabilirea si atingerea obiectivelor. Sustinem comunicarea, interactionam cu clientii nostri si oferim intotdeauna solutii adaptate perfect stilului, nevoilor si cerintelor acestora.
Pasiunea pentru autoperfectionare si dorinta permanenta de a te dezvolta profesional sunt unele dintre cele mai importante principii care te pot motiva sa te alaturi echipei Neocasa. Onestitatea, respectul pentru oameni, munca in echipa, orientarea catre client si rezultate sunt cateva dintre valorile noastre fundamentale.
Este important pentru noi sa facem alegeri corecte. De aceea iti spunem ca a lucra pentru Neocasa inseamna sa evoluezi profesional intr-unul dintre cele mai dinamice segmente din mediul de afaceri romanesc. Fiecare dintre oamenii nostri se afla in competitie cu ceilalti consultanti de pe piata, dar si cu sine insusi. Pentru ca nimic nu inlesneste progresul decit dorinta de a fi mai bun in fiecare zi.