Companie internațională, integrator de sisteme complexe, cu expertiză în domenii complementare: IT&C, sisteme inteligente de transport, soluţii de securitate, instalații și construcții pentru clădiri, servicii de mentenanță caută un nou coleg pentru postul de Recepționist( perioada determinata de 3 luni).
Cerinte:
- Studii medii/superioare;
- Experienţă profesională de minim 1 an într-o poziţie similară;
- Limba engleză nivel mediu;
- Cunoștiinţe de Microsoft Office.
Responsabilitati:
- Asigură activitatea de informaţii generale pentru public și vizitatori;
- Asigură activitatea de telefonie centrală a societăţii;
- Inregistrează documentele în registrul unic de intrări / ieșiri al societăţii;
- Răspunde de buna desfășurare a activităţilor de primire a vizitatorilor,
clientilor, și îi indrumă spre departamenetele competente sau sălile de intalniri;
- Răspunde de buna circulaţie a corespondenţei;
- Tine o evidenţă strictă a tuturor numerelor de telefon precum și a adreselor
care îi sunt aduse la cunoștinţă pe diferite căi;
- Asigură informarea asupra oricărui număr de telefon cerut de angajaţii
societăţii;
- Inregistrează cererile și rezervă sălile de ședinţe, oferind în permanenţă
informaţii despre programările deja existente.