CERINTE:
Limba engleză obligatorie - nivel avansat /a doua limbă străină constituie un avantaj
Experienţă în utilizarea programului de gestiune hotelieră Opera reprezintă un avantaj
Persoană comunicativă
Atenţie la detalii
Proactivitate
Orientare spre client
Experienţă anterioară în industria hotelieră/recepţie/relaţii clienţi
RESPONSABILITĂŢI:
Promovează serviciile companiei în rândul potenţialilor clienţi
Proceseaza check-in-urile si check-out-urile cu eficienta si profesionalism, avand toate cunostintele necesare acestor proceduri
Pregăteşte primirea clienţilor colaborând cu alte departamente
Desemnează camerele, verifică completarea formularelor de cazare şi modul de plată
Informează corect şi clar oaspeţii în legătură cu serviciile oferite de hotel
Efectuează rezervări de mese la restaurant, bilete la spectacole, etc.
Transmite şi/sau primeşte mesaje prin fax, telefon, etc.
Colaboreaza cu alte departamente: rezervari, restaurant, housekeeping, sali de conferinte
Se ocupă de obiectele anunţate ca fiind pierdute acţionând prompt în vederea recuperării lor
Sortează şi aranjează cheile camerelor la locurile potrivite şi verifică permanent concordanţa dintre situaţia camerelor libere şi existenţa cheilor la aceste camere
Clasează fişele de înregistrare ale clienţilor după numărul camerei, arhivându-le după dată
Efectuează operaţiuni de casă, calculează facturile, încasează contravaloarea serviciilor
Rezolvă prompt şi cu discreţie diferite situaţii particulare sau reclamaţii ale clienţilor
Se informează permanent asupra acţiunilor şi activităţilor ce au loc în incinta hotelului pentru a da informaţii turiştilor