Responsabilitati
- Intampinarea clientului conform procedurilor de lucru existente;
- Oficializarea clientului in Amadeus (cazarea);
- Emiterea cardului magnetic de acces in spatiul de cazare;
- Incasarea prestatiilor efectuate catre clienti si emiterea facturii de cazare, plus servicii conexe;
- Gestionarea apelurilor telefonice, atat din exterior (prin centrala telefonica a hotelului) cat si cele din interior;
- Promovarea catre clienti a tuturor produselor si serviciilor oferite de hotel (ex: spalatorie, facilitati conferinte, restaurant, bar, suveniruri, etc.);
- Ia cunostinta zilnic de sesizarile, reclamatiile si sugestiile clientilor, le rezolva pe cele care intra in atributiile sale, le transmite pe celelalte compartimentelor implicate, informeaza seful direct/managerul de serviciu de toate aceste aspecte si de rezolvarea lor operativa
Cerinte
- experinta in activitatea de Receptie hotel de cel putin 2 ani;
- calificare Receptioner hotel;
- limba Engleza fluent + cunostinte o alta limba straina;
- cunostinte bune PC;
- cunostinte de contabilitate;
- persoana organizata;
- cunostinte solide de cultura generala;
- prezenta fizica placuta;
- spirit de echipa;
- atentie distributiva;
- optimism;
- flexibilitate
Beneficiile includ:
- pachet salarial atractiv ce include: spor de noapte, weekend, sarbatori legale, bonusuri in functie de realizarile lunare, tichete de masa, sprijin financiar pentru transport si alte beneficii ce vor fi communicate la interviu
- mediu de lucru profesional, traininguri si oportunitati de dezvoltare a carierei