Recrutam Operatori Telesales (Tele-marketing) pentru clientul nostru, Telecom Italia, o companie recunoscuta ca fiind un angajator stabil si o organizatie de succes. Operatorul comercial contacteaza telefonic eficient clientii actuali din zona arondata si promoveaza oferta si serviciile companiei in relatia cu clientii activi, urmarind incheierea contractelor in vederea atingerii obiectivelor de vanzari sau contacteaza telefonic clienti potentiali in vederea stabilirii unor intalniri de afaceri avand ca finalitate in mod normal incheierea unui contract.
Descrierea activitatii companiei:
Activitatile de telemarketing din cadrul companiei nostre sunt: televanzarea proactiva (Teleselling/Outbound calls), stabilirea intalnirilor de afaceri in sectorul business sau cel privat si confirmarea lor, compilarea si refacerea bazelor de date.
Activitatea operatorilor nostri profesionisti presupune initierea de apeluri telefonice si se adreseaza clientilor aflati intr-o baza de date existenta si stabilita. Obiectivul este de tip comercial: promovarea/ vanzarea de bunuri si servicii. In sediul de la Brasov avem si proiecte Inbound de asistenta tehnica software si hardware in domeniul IT- Information Technology.
Munca în Call center înseamna relatii si contacte cu diferite persoane zi de zi, aceastia fiind clientii nostri. Atitudinea, comunicarea pozitiva si persuasiva orientata spre vanzare, abilitatea de a construi relatii interumane cu clientii, profesionalismul la telefon precum si modul in care se desfasoara o convorbire telefonica, toate aceste notiuni sunt explicate pentru fiecare campanie in parte, in cadrul training-ului initial. Formarea continua este de asemenea asigurata si structurata in functie de nevoile profesionale de perfectionare ale fiecarui angajat in parte.
Candidatul ideal:
- persoana empatica, comunicativa, sa ii placa sa stea de vorba cu oamenii, leaga relatii de amicitie/prietenie rapid cu oameni din toate clasele sociale;
- clara si limpede in gandire si in discurs (vorbire), sa poata explica simplu si pe intelesul clientilor toate aspectele serviciului oferit.Voce placuta, calma dar ferma, aspect evaluat in convorbirile telefonice;
- cunostinte sau inclinatie nativa spre persuasiune;
- persoana auto-didacta, sa doreasca sa invete pentru a fi cel mai bun;
- proactiva, sa ii placa sa fie in mijlocul actiunii, orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite, capabila de multi-tasking;
- abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv, atent, disciplinat, muncitor;
- converseaza la nivel avansat in limba italiana si are cunostinte medii- avansate de operare PC.
Cerinte:
- cunoasterea limbii italiene nivel avansat;
- abilitati de comunicare si persuasiune, seriozitate, initiativa;
- dorinta de a invata continuu lucruri noi, dorinta de perfectionare;
- atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii;
- empatie si atitudine pro-activa fata de client;
- cunostinte foarte bune de operare PC;
- experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie.
Se ofera:
- salariu motivant cu posibilitatea de crestere in functie de realizarile inregistrate, bonuri de masa plus bonusuri motivante;
- concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc;
- mediu de lucru agreabil, profesionist conditii deosebite;
- posibilitati de dezvoltare personala si profesionala;
- posibilitatea reala de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate;
- conditii si resurse corespunzatoare pentru a face performanta;
- posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata;
- team buildinguri anuale si evenimente private.