Candidatul ideal
- Absolvent studii superioare;
- Experienta in domeniu operatiunilor de import-export si in dezvoltarea relatiei cu furnizorii externi si interni/ domeniul automotive – constituie un avantaj;
- Abilitati de utilizare PC;
- Cunostinte temeinice de limba engleza si preferabil franceza/spaniola;
- Persoana organizata, serioasa, meticuloasa, receptiva, cu initiativa, comunicativa, flexibila si loiala;
- Foarte bune abilitati de comunicare si munca in echipa;
- Experienta in negocieri;
- Disponibilitate la delegatii interne/ externe, etc...;
- Permis de conducere B - avantaj;
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Activitati de import-export;
- Mentinerea relatiei cu furnizorii principali in legatura cu comenzile, termenul de livrare, transport, plati, etc...;
- Extinderea retelei de furnizori interni, prospectarea pietei, negocieri preturi, contracte, etc;
- Mentinerea legaturii cu departamentele interne ale companiei pentru orice modificari care intervin in relatia cu clientii/furnizorii companiei;
- Preluarea comenzilor de la clientii;
- Realizarea formalitatilor vamale pentru operatiunile de import si export;
- Gestionarea relatiei cu comisionarii vamali pentru formalitatile vamale;
- Mentinerea, traducerea corespondentei externe;
- Participarea la operatiunile de audit intern;
- Planificarea materialelor de uz intern necesare și comandarea lor la momentul potrivit;
- Tinerea evidentelor zilnice privind stocurile de materiale.