IT Helpdesk Operator

Loc de munca publicat de compania: High-Tech Systems & Software

Domeniu: IT, Electronica si Telecomunicatii

Data publicarii: 12.04.2017

Tip job: full-time
Nivel job: 1 – 5 ani experienta
Oras: BUCURESTI

Cerinte:
• Cunostinte avansate Microsoft Operating Systems (Server 2003; 2008, Win Xp., 7) si Microsoft Office
• Cunostinte de baza despre protocoale retea TCP/IP si mobile Network
• Experienta in utilizarea si configurarea device-urilor mobile (PDA/Tablet cu sistem de operare Windows)
• Familiar cu administrarea serverelor de baze de date Microsoft SQL
• Responsabil, serios, organizat, riguros, onest, inclinatie spre service IT
• Cunostinte ITIL service delivery
• Experienta intr-un post cu interactiune directa cu clientii interni sau externi minim 1 an
• Disponibilitatea de a lucra in ture
• Limba engleza – nivel mediu

Constituie avantaj:
• Certificari Microsoft
• Permis categoria B
Responsabilitati:
• Efectueaza diagnosticarea si depanarea echipamentelor IT (server, PC, laptop etc.)
• Configureaza echipamente IT conform procedurilor interne
• Livreaza si instaleaza echipamentele configurate catre utilizatorii finali
• Instaleaza si testeaza sistemul de operare aferent echipamentului, precum si alte programe
• Acorda suport tehnic la telefon pentru infrastructura IT aflata in responsabilitate directa
• Supravegheaza indeaproape subcontractorii in vederea asigurarii respectarii procedurilor IT
• Mentine inventarul software/hardware la zi
• Asigura mentenanta si diagnostic L1 asupra tuturor echipamentelor din parcul IT (laptop/desktop/printer).

Localitate
Romania, Bucuresti, Bucuresti

Folosim cookie-uri pentru a oferi o experienta mai buna de navigare pe site-ul nostru, pentru a analiza traficul de pe site, pentru a personaliza continutul si pentru a servi anunturi directionate. Prin apasarea butonul de confirmare sau prin continuarea navigarii pe site-ul nostru, sunteti de acord ca site-ul nostru sa stocheze cookie-uri in browser-ul dumneavoastra.