- Se subordoneaza Sefului de birou si Directorului General;
- Capacitate de analiza si privire atat in ansamblu cat si in detaliu a cerintelor fisei de date si a caietelor de sarcini;
- Planificarea optima a modului de elaborare a documentatiei tehnico – financiare;
- Intocmirea corecta a Propunerii Tehnice si Financiare in concordanta cu cerintele Proiectului tehnic si a caietului de sarcini;
- Extrage materialele si echipamentele necesare conform specificatiilor din proiectul tehnic pentru a solicita oferte de pret si fise tehnice de la furnizori/producatori;
- Este direct raspunzator pentru corectitudinea intocmirii listelor de cantitati in conformitate cu cerintele Proiectului Tehnic si a Caietului de Sarcini;
- Cunoasterea unui program de devize, in special Intelsoft reprezinta un avantaj;
- Este obligatorie buna stapanire a pachetului Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, Cunoasterea unui program de management tip Microsoft Project Manager/Primavera/etc – reprezinta un avantaj);
- Minim 3 ani experienta privind activitatea de intocmire documentatii pentru licitatii publice (Constructii civile si industriale, Drumuri si Poduri, Lucrari edilitare – apa + canalizare, Restaurari monumete, Reabilitari si consolidari Spitale, Deseuri, etc.);
- Elaborarea unor propuneri tehnico-financiare pentru proiecte complexe ce au presupus un volum mare de munca, lucru in echipa cat si utilizarea unor resurse semnificative constituie un avantaj – la interviu se va prezenta in detaliu modul de elaborare al acestor documentatii;
- Este obligatorie cunoasterea legislatiei achizitiilor publice in vigoare;
- Locul jobului : Botosani.
- Salariul se va stabili in urma interviului, in functie de pregatirea candidatilor.