Ne dorim sa avem in echipa o persoana deschisa, dinamica, placuta, cu atitudine pozitiva.
• Minim diploma bacalaureat;
• Abilitati bune de comunicare si lucru in echipa;
• Atentie la detalii si rezistenta la rutina;
• Capacitatea de a lucra sub presiunea unor termene stranse;
• Capacitatea de organizare a timpului, a sarcinilor și a locului de muncă;
• Capacitatea de a se concentra pentru realizarea mai multor sarcini în același timp;
• Plăcerea și abilitatea de a învăța lucruri noi;
• Responsabilitatea, ordinea, corectitudinea și seriozitatea
• Cunoștințe operare PC (Windows, Pachet Office, Internet, email)
Descrierea jobului:
Asigurarea condiţiilor optime pentru o buna circulaţie a documentelor şi informaţiilor la nivelul companiei, gestionarea bazei de date, introducerea datelor financiare.
Responsabilitati:
• Efectuează activităţi administrative de rutină în scopul eficientizării timpului de lucru al consilierilor juridici;
• Introducerea datelor intr-un program specific companiei;
• Pregatirea dosarelor (verificarea, copierea, indexarea etc.) in vederea initierii procedurii executarii silite;
• Rularea rapoartelor solicitate de superiorul direct;
• La cerere, execută orice altă sarcină care are legătură directă cu obiectivul postului ocupat;
Ce iti oferim:
• Oportunitatea de a face parte dintr-o companie multinationala in ascensiune, parte a B2 Holding (http://www.b2holding.no/Markets) unul dintre cei mai importanti jucatori din domeniul achizitiilor si colectarii de creante din Scandinavia, Europa Centrala si de Est;
• Mediu de lucru motivant intr-o echipa tanara, profesionista si dinamica;
• Pachet salarial atractiv;
• Tichete de masa, decontarea transportului si acces la servicii medicale private;
• Şanse reale de promovare.