Tip job: full-time
Nivel job: 1 – 5 ani experienta
Oras: BUCURESTI
Cerinte:
Limba engleza – nivel avansat (obligatoriu)
Cunostinte medii Microsoft Operating Systems (Win Xp 7) si Microsoft Office
Bune abilitati de comunicare
Rezistenta la stres si flexibilitate
Capacitate rapida de acomodare si invatare
Avantaj:
Cunostinte SQL
Cunostinte de baza despre protocoale retea TCP/IP
Permis categoria B
Responsabilitati:
Asigurarea suportului tehnic telefonic, prin internet (remote) si la sediul clientului pentru aplicatiile de business aflate in portofoliu;
Soluţionarea solicitărilor de suport care se referă la aplicaţiile de business, provenite de la utilizatorii sistemului informatic în termenele de execuţie agreate prin SLA (notificarea se face prin sistemul de call center, prin aplicaţia de helpdesk IT sau prin autosesizare);
Escaladarea solicitărilor complexe către Application Expert (nivelul 3 de suport);
Instalarea si testarea aplicatiilor de business comercializate;
Participare la implementarea solutiilor de business catre client;
Sustinerea de training-uri pentru client cu privire la folosirea aplicatiei de business.