Tip job: Full time
Nivel job: 1-5 ani experienta
Oras: Bucuresti
Cerinte
• Cunostinte medii Microsoft Operating Systems (Win Xp 7) si Microsoft Office;
• Cunostinte de contabilitate;
• Cunostinte SQL (basic);
• Bune abilitati de comunicare;
• Flexibilitate, capacitate rapida de acomodare si invatare.
Avantaj
• Cunoasterea unui limbaj de programare (incepator)
Responsabilitati
• Asigurarea suportului tehnic telefonic, prin internet (remote) si la sediul clientului pentru aplicatiile de business aflate in portofoliu;
• Soluţionarea solicitărilor de suport care se referă la aplicaţiile de business, provenite de la utilizatorii sistemului informatic în termenele de execuţie agreate prin SLA (notificarea se face prin sistemul de call center, prin aplicaţia de helpdesk IT sau prin autosesizare);
• Escaladarea solicitărilor complexe către Application Expert (nivelul 3 de suport);
• Instalarea si testarea aplicatiilor de business comercializate.