Competențe / Abilități:
• Studii superioare, preferabil studii economice;
• Foarte bună stăpânire a limbii engleze;
• Foarte bune abilități IT;
• Foarte bună cunoaștere a proceselor și a procedurilor administrative;
• Foarte bună cunoaștere a metodelor de lucru cu clienții;
• Capacitate de a lucra într-un mediu performant intr-un ritm alert, cu sarcini multiple și noi solicitări in acelasi timp;
• Abilitate de a colabora bine cu toate departamentele companiei precum și cu colegii;
• Capacitate de a se adapta la nevoile companiei, inclusiv sarcini de asistență a personalului executiv;
• Flexibilitate, spirit de inițiativă și autonomie;
• Atitudine proactivă;
• Concentrare pe rezultat;
• Capacitate de muncă;
• Gândire pozitivă și rapidă;
• Promptitudine și rezistență la stres;
• Excelente abilități de executare și de organizare.
Responsabilități:
• Oferire de sprijin administrativ Directorului General și echipei manageriale în activitatea cotidiană;
• Gestionare calendar, pregătire și planificare întâlniri;
• Pregătire rapoarte și protocoale;
• Corespondare scrisă și orală cu furnizorii (echipament de birou, cafea, apă, produse de curățare, etc)
• Realizare sarcini de recepționer;
• Preluare apeluri telefonice și mesaje;
• Inregistrare și transcriere în format electronic de date si documente, conform cerințelor postului;
• Păstrare documente și date intr-un mod bine organizat și la îndemană;
• Sortare și distribuire corespondență și interacționare cu curierii;
• Ținere în evidență a registrelor de prezență;
• Păstrare în ordine a biroului de recepție;
• Alte atribuții ce îi pot fi repartizate.
Post localizat in București