Candidatul ideal
Minim 2 ani experienta pe un post similar;
Cunostinte de limba engleza;
Abilitati de planificare, organizare, conducere si control a activitatii;
Aptitudini de a urmari sarcini si obiective multiple;
Usurinta in comunicarea verbala;
Abilitati de relationare interpersonala;
Spirit de echipa, implicare, initiativa si rigurozitate;
Studii/diplome/certificari/calificari: atestat privind specializare in domeniu.
Competente IT: programe gestiune specifice industriei, pachet Microsoft Office.
Gestioneaza bine situațiile dificile și este capabil să isi păstreze calmul în momente de stres.
Organizare si multi-tasking;
Rapiditate in executarea sarcinilor de serviciu.
Descrierea jobului
Sa intocmeasca graficele de lucru si sa organizeze activitatea restaurantului in functie de volumul de activitate si de necesarul de personal;
Sa organizeze sedinte periodice de instruire cu angajatii din subordine si sa evalueze gradul de pregatire a membrilor echipei;
Sa verifice si sa raspunda de: pregatirea produselor, angajati, siguranta alimentara
Sa verifice si sa se asigure de respectarea normelor de igiena, a curateniei si a procedurilor de lucru din restaurant;
Sa verifice zilnic incasarile si inchiderile de zi si sa raspunda de corectitudinea informatiilor;
Sa verifice stocurile si sa intocmeasca necesarul de aprovizionare pentru restaurant;
Sa se asigure de gradul de satisfactie al oaspetiilor si sa rezolve eventualele reclamatii;