Vino si tu in echipa uneia dintre cele mai mari companii de telecom din Romania!
Tu esti candidatul ideal daca:
• Ai abilitati de comunicare si negociere;
• Ai cunostinte bune de operare pe calculator - lucrul cu MS Office si capacitatea de a invata o aplicatie noua;
• Esti orientat catre rezultate si te poti adapta usor la schimbare;
• Reactionezi rapid si poti gasi solutii optime in situatii de criza;
• Ai rabdare si rezistenta la stres;
• Ai experienta în domeniul relatiilor cu clientii, vanzare directa si minim 6 luni in operatii cu numerar/de casa si contabilitate primara - reprezinta un avantaj;
• Esti motivat sa iti perfectionezi abilitatile de vanzare.
Ce trebuie sa faci?
• Sa identifici nevoile specifice fiecarui client;
• Sa promovezi si sa vinzi servicile companiei;
• Sa asiguri gestiunea si cresterea portofoliului de clienti prin realizarea targetelor de vanzari, administrarea operationala eficienta a magazinului;
• Sa atingi obiectivele de vanzare stabilite prin prezentarea proactiva si oferirea de suport in testarea produselor tuturor clientilor potentiali si existenti;
• Sa sprijini rezolvarea sesizarilor clientilor si te asiguri că solicitările sunt rezolvate;
• La solicitarea clienţilor verifici facturile şi situaţia plăţilor; soluţionezi cazurile în care situatia platilor sau facturile emise nu sunt corecte;
• Sa administrezi corect si riguros numerarul incasat, esti responsabil de corectitudinea inregistarilor si de predarea banilor;
• Sa executi operatiuni de contabilitate primara.
Ce oferim?
• Un venit compus din salariu fix plus comisioane în funcţie de valoarea şi volumul vânzărilor;
• Training şi programe de dezvoltare continuă;
• Posibilitatea de a lucra într-o companie multinaţională stabilă.