Candidatul ideal:
Experienta in materia recuperarii de creante si in materia leasing-ului reprezinta un avantaj;
Foarte bune cunostinte privind executarea silita, procedura insolventei, procedura civila;
Abilitati excelente de comunicare, negociere, de lucru in echipa;
Abilitati de planificare, de organizare, atentie la detalii, atentie distributiva;
Persoana cu atitudine ferma, cu capacitate de a lua decizii in situatii limita;
Persoana proactiva, cu initiativa personala, responsabila, sociabila, punctuala;
Disponibilitate pentru deplasari pe teren (peste 60% din timpul alocat activitatii);
Cunostinte de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
Posesor permis auto, categoria B (obligatoriu).
Descrierea jobului:
Servicii de recuperare bunuri/debite de la persoanele fizice si juridice, pe cale amiabila sau prin intermediul procedurilor judiciare;
Gestionarea portofoliului de debitori alocat conform procedurilor interne;
Contactarea telefonica a debitorilor in vederea informarii cu privire la situatia debitelor restante, in vederea negocierii angajamentelor de plata;
Contactarea directa a debitorilor pe teren in vederea identificarii/recuperarii bunurilor/debitelor si participarea la negocieri directe, participarea la termenele de executare;
Identificarea celor mai bune solutii de plata si negocierea termenelor de plata cu debitorii intr-o maniera profesionala;
Monitorizarea si gestionarea dosarelor aflate in portofoliul executorilor judecatoresti si mentinerea legaturii cu acestia;
Monitorizarea si gestionarea dosarelor de insolventa, mentinerea legaturii cu administratorii/lichidatorii judiciari;
Mentinerea si administrarea parteneriatelor cu clientii si colaboratorii societatii;
Intocmirea de evidente, rapoarte si informari saptamanale si/sau lunare privind rezultatele activitatii.