Obiectivele postului
• Sa indeplineasca planul de vanzari in conformitate cu standardele de calitate ale companiei
• Sa desfasoare in bune conditii programul de fidelizare
• Sa creeze o relatie directa si de durata cu clientii din magazin.
Principalele responsabilitati
• Sa promoveze produsele companiei
• Sa identifice nevoile clientilor si recomande produsele adecvate
• Sa ofere consiliere si sa raspunda solicitarilor clientilor
• Sa realizeze inventarul general (o data pe luna)
• Sa faca demonstratii pentru produsele magazinului
• Sa inregistreze corect operatiunile efectuate ca urmare a solicitarilor clientilor
BENEFICII:
• salariu de siguranta si comisioane competitive in piata
• acomodare asigurata
• discout si gratuitate pentru produse
• posibilitate de promovare
• training de specialitate si dimploma ISMM recunoscuta international
• pentru cei care isi doresc, poate fi inceputul unei cariere in domeniu pe plan international
Cerinte minime si obligatorii
• studii medii sau superioare
• limba engleza – scris si vorbit, nivel mediu
• fara cazier
• experienta anterioara in vanzari
Profilul comportamental
• flexibilitate
• capacitatea de a lucra in echipa
• orientare catre rezultate
• initiativa si proactivitate
• abilitati de comunicare
• orientare catre client
• abilitate de a identifica si rezolva probleme