DESCRIEREA COMPANIEI
Companie full-service de market research, dedicata industriei farmaceutice.
Expertii nostri ofera servicii de cercetare de piata specializate, perspective de piata si consultanta, identifica valorile si factorii de alegere ce pot fi incorporate in prognoze si modelari ale pietei si ale comportamentului clientilor.
RESPONSABILITATI:
Stabilirea parametrilor esantionului,
Realizarea schemei de ponderare,
Curatarea bazelor de date:
Controlul logic al chestionarelor conform specificatiilor din chestionar,
Validarea curatarii si corectarea erorilor de curatare,
Validarea corelatiilor intre variabile,
Identificarea erorilor legate de culegerea datelor si transmiterea lor catre PM.
Analiza datelor:
Calcularea ponderilor si realizarea variabilei de ponderare,
Prelucrarea finala a datelor (descriptives, crosstabs),
Realizarea testelor statistice (de medii, de asociere, corelatii),
Verificarea rezultatului prelucrarii.
CERINTE:
Absolvent sau student in ani terminali la Cibernetica, Marketing, Sociologie,Statistica,Matematica sau Informatica,
Minim 1 an experienta in domeniu,
Cunostinte solide de Microsoft Excel si (preferabil) SPSS,
Gandire logica, spirit analitic, atentie la detalii, inclinatie spre lucrul cu cifre.
BENEFICII:
Pachet salarial atractiv,
Tichete de masa,
Training professional specializat.