Amazon Customer Advisor – Italiana sau Spaniola

Loc de munca publicat de compania: Humangest Romania

Domeniu: Call center si BPO

Data publicarii: 12.09.2017

Pentru clientul nostru Amazon, lider de piata in domeniul e-Commerce, deschidem noi oportunitati pentru vorbitorii de limba italiana sau spaniola!

Candidatul ideal:
Cunosti limba italiana sau spaniola la nivel avansat?
Iti doresti un job flexibil ce iti da posibilitatea sa lucrezi de acasa? Oferta este valabila pentru toate localitatile din tara.

Daca raspunsul este “Da”, atunci avem job-ul ideal pentru tine!

Cerinte:
- Bune cunostinte de limba italiana sau spaniola (scris, citit si vorbit);
- Excelente abilitati de comunicare verbala si scrisa;
- Orientat spre client si spre rezolvarea solicitarilor acestora;
- Capacitate foarte bune de organizare si de a lucra autonom/independent;
- Conexiune la Internet, telefon fix si casti cu microfon;
- Cunostinte de utilizare calculator: Windows, Microsoft Office, Internet, E-mail, Chat;
- Disponibilitate de lucru in intervalul 07:00 - 24.00.

Descrierea jobului:
- Oferirea de asistenta clientilor prin telefon, e-mail sau chat;
- Gestionarea si solutionarea reclamatiilor primite din partea clientilor in conformitate cu politicile companiei;
- Inregistrarea activitatilor realizate conform politicilor si procedurilor aplicabile.


Mobil: 0731808021
Fix: 0215280287/8
E-mail: silvia.mondan@humangest.ro

Localitate
Romania, ,

Folosim cookie-uri pentru a oferi o experienta mai buna de navigare pe site-ul nostru, pentru a analiza traficul de pe site, pentru a personaliza continutul si pentru a servi anunturi directionate. Prin apasarea butonul de confirmare sau prin continuarea navigarii pe site-ul nostru, sunteti de acord ca site-ul nostru sa stocheze cookie-uri in browser-ul dumneavoastra.