Candidatul ideal:
- Persoana comunicativa, dinamica si orientata spre client;
- Experienta in domeniul relatiei cu clientii de minim 6 luni;
- Cunostiinte de operare Pc (MS Office), dar si in lucrul cu bazele de date;
- Cunostiinte medii de limba engleza;
Responsabilitati:
- Promovarea si vanzarea directa a produselor firmei;
- Oferirea informatiilor cerute de catre client;
- Redirectionarea corecta a apelurilor primite;
- Intretinerea legaturii cu partenerii de vanzare, dar si cu clientii existenti;
- Inregistrarea si managementul reclamatiilor primite de la client.
Beneficii:
- Lucrul intr-o echipa tanara si dinamica;
- Pachet salarial motivant, bonuri de masa si de asemenea sistem de bonusare conform performantelor;
- Posibilitate de avansare;
- Transport spre locatie de la Piata Presei.
Program de lucru: L-V 9:00 - 18:00 si o data la doua saptamani, Sambata 10:00 – 15:00.
Locatie: Bucuresti, Sector 1.
Persoana de contact: Alexandra Radu
Mobil: 0733.000.663
Fix: 0215280287/8
E-mail: alexandra.radu@humangest.ro