Candidatul ideal
Cerințe:
- abilități de comunicare; usurință și coerență în exprimare;
- abilități de lucru în echipă;
- limba engleză (nivel mediu/avansat);
- disponibilitate de a lucra uneori în ture de noapte sau weekend-uri;
- nefumător;
- persoană veselă, zâmbitoare, calmă;
- atitudine dinamică, optimistă;
- atenție distributivă;
- atenție la detalii;
Descrierea jobului
Experiența în domeniu reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie.
Responsabilități:
- preluarea solicitărilor de servicii turistice* primite din partea potențialilor clienți prin telefon, email sau online.
- identificarea, prezentarea și promovarea celor mai potrivite soluții la solicitările clienților.
- operarea rezervărilor hoteliere.
- interacționarea cu partenerii hotelieri pentru rezolvarea favorabilă a solicitărilor primite din partea clienților.
*În 90% din situații, solicitările se referă la gasirea unor variante de cazare în orașele mari din România (București, Cluj, Timișoara, Iași, etc).
Beneficii:
- mediu de lucru modern, activ, motivant;
- posibilitatea de formare, dezvoltare și avansare profesională;
- oportunitatea de a învața de la o echipă experimentată și profesionistă, într-o importantă agenție de turism;
- servicii medicale gratuite oferite de MedLife (abonament Business);
- contract de muncă (și implicit salarizare) în perioada de training;
Angajatul beneficiază de formare profesională din următoarele puncte de vedere:
- comunicare verbală: cum se vorbește la telefon, atitudine, tehnici de autocorectare, etc;
- comunicare scrisă: cum se scrie un email, logica propoziției, organizarea și gestionarea eficientă a emailurilor, etc;
- organizarea activității: managementul timpului, prioritizarea temelor, monitorizarea și finalizarea acestora etc;
- înțelegerea activității desfășurate în hoteluri și agenții de turism;
- învățarea sistemelor folosite pentru efectuarea rezervărilor hoteliere: Tourneo, AIDA, TBS, etc;
- asimilarea unor idei elementare ce fac parte din existența oricărei firme: marketing, publicitate, tehnicile de vânzare și de negociere, concurență, clienți, organigramă, regulamente interne, politica firmei, comunicare interdepartamentală, etc;
- înțelegerea unor noțiuni specifice oricărei activități comerciale, cum ar fi: ce sunt și cum se fac plățile prin transfer bancar sau cu card bancar, ce sunt și ce rol au facturile (proforme sau fiscale), cum se citește și care sunt informațiile importante ale unui contract, etc;